ERP – SAP Business One

אקסיומה הינה שותפה עסקית מובילה של חברת SAP בבנייה ואספקה של פתרונות erp לארגונים בסדר גודל בינוני וקטן.

אודות SAP Business One
sap פיתחה את SAP Business One, מערכת לניהול עסקי ופיננסי, במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים.
מעל 30,000 לקוחות כבר משתמשים ב-SAP Business One ברחבי העולם ומנהלים תהליכים עסקיים בתחומים שונים כמו מכירות, הפצה וכספים – והכל באמצעות מערכת אחידה, משולבת וקלה לשימוש.
בעזרת SAP BUSINESS ONE תוכל לקבל גישה מיידית לנתונים קריטיים היוצרים תמונה מלאה ועדכנית על הארגון שלך – כך שתוכל לספק מענה מהיר ללקוחות ולפתח את העסק שלך באופן רווחי יותר.

 

שירותים ומוצרים

כספים ובנקים

SAP® Business One הוא פתרון שתוכנן במיוחד עבור ארגונים בגודל קטן ובינוני, מבטיח צמיחה עסקית, ומסייע להגביר את הרווחיות והבקרה של העסק.
פתרון כולל זה מקיף את כל פונקציות הליבה הדרושות ללקוח כדי להניע את העסק, לרבות ניהול חשבונאות פיננסים ובנקאות.
המערכת מאפשרת לתעד את כל התנועות הקשורות לכספים ולהנהלת החשבונות בחברה לרבות כרטסת, הגדרה ותחזוקה של חשבונות, תנועות יומן, התאמות מטבע חוץ, תקציב ותמחיר, תמיכה ב- מרכזי עלות רב-ממדיים, תבניות רישום, תנועות סטורנו, הפרשי שער חלופין.
מודול הבנקים משמש לביצוע כל התנועות הכספיות הקשורות לחשבונות בנק, כולל ליצור תשלומים לספקים, קבלת למגוון אמצעי תשלום מלקוחות , לבצע התאמות פנימיות או חיצוניות באופן ידני או אוטומטי. להפקיד שוברי אשראי ושיקים מזומנים או דחויים, להדפיס שיק יחיד או באצווה וכו'.
מערכת SBO כוללת את כל הדוחות הדרושים לניהול החשבונות ולתפעול הפיננסי של החברה על פי התקנות הנהוגות במדינת ישראל.

מכירות

SAP® Business One מספק פונקציונליות מכירות מובנית במלואה משלב ניהול ההזדמנות ועד סיום תהליך המכירה. פונקציונליות זו מספקות נראות מקצה לקצה של מחזור החיים המלא של הלקוח. פונקציונליות המכירות מבטיחה בקרה מלאה על התנהלות מול הלקוח כולל שמירתם, נאמנותם ורווחיותם לעסק.
תהליך המכירה ב SAP® Business One כולל יצירת הצעות מחיר, הזנת הזמנות של לקוחות, הגדרת משלוחים, עדכון יתרות מלאי וניהול כל החשבוניות וחשבונות החייבים. המערכת מאפשר בקלות ונוחות לעבור משלב לשלב ללא צורך להזין מידע נוסף. אם זאת ללקוחות שמעוניינים לנהל תהליך מכירה מקוצר ניתן גם להשתמש רק בחלק ממסמכי המכירה.
המשתמשים יכולים להוסיף טקסט חופשי בכל מקום בגוף המסמך,וכן להציג פריטים חלופיים מומלצים. ניתן לשמור הערות סטנדרטיות ולעשות בהן שימוש חוזר. גם את טקסט הכותרות העליונה והתחתונה יכול המשתמשלהגדיר עבור כל מסמך ומסמך. עבור כל הצעת מחיר ניתן לחשב את הרווח ברוטו. מחירי המכירה האחרונים המוצעים ללקוח ניתנים להצגה בקלות.
אחרי שנוצרה הצעת מחיר, המשתמשים יכולים לייצא אותה אל Microsoft Word בלחיצה פשוטה על העכבר.

הזדמנויות מכירה – CRM

המודול הזדמנויות מכירה מאפשר לעקוב אחר הזדמנויות ממתינות ולנתח אותן בהתאם להתקדמות של פעילויות, כגון פגישות, משא ומתן והליכים אחרים במשפך המכירות.
שיטות חיזוי מקיפות מאפשרות לצפות רווחים פוטנציאליים ולקבוע עדיפויות לפעילויות מכירה.

בעזרת מודול ה CRM ניתן:

  • לעקוב אחר נתוני נפחי מכירות פוטנציאליים
  • לעדכן התקדמות משא ומתן
  • לנתח כל שלב בתהליך המכירה
  • לתגמל סוכני מכירות מצליחים

לנהל הזדמנות מכירה כולל עדכון ופתיחה מחדש של הזדמנות שנסגרה במערכת דוחות רבים לניהול פוטנציאל המכירה לפי פריט, סוכן או תקופה. מאפשר לעקוב אחרי עמידה ביעדי המכירות של החברה.
מערכת SAP Business One מאפשרת לך ליצור, לתחזק ולנתח מידע על אודות אירוע שיווק באמצעות תכונת ניהול הקמפיינים. ניהול קמפיין מאפשר לקדם את תהליכי המכירות.

רכש

SAP Business One מעניק לעסק שלך את הכלים הדרושים לו כדי לטפל בתהליך הרכש. אשף מדריך אותך בתהליך של בקשת הצעות המחיר מספקים דרך האינטרנט, לנהל את תגובותיהם ולקבל החלטה בהתאם.
תהליך הרכש המלא כולל בקשה להצעת מחיר מהספק, ניהול ההצעות, ביצוע הזמנת רכש, קבלת תעודת משלוח רכש ועד הפקת החשבונית. בנוסף המערכת מאפשרת עדכון מספרי מלאי, חישוב עלויות תיקי ייבוא לפריטים מיובאים, טיפול בהחזרים ובזיכויים ועיבוד תשלומים.
SAP Business One מאפשר למשתמשים להזמין חומרים או שירותים מספקים. הזמנות אלו מעדכנות את הכמות הזמינה של פריטים מוזמנים ומיידעות את מנהל המחסן לגבי תאריך האספקה הצפוי. המשתמשים יכולים לפצל הזמנת רכש אחת לכמה חלקים, למשל, כאשר יש לשלוח פריטים למספר מחסנים.
המערכת מאפשרת ליצור דוחות שונים כדי לנתח נתוני קניות כגון נתוני מחירים, גיול התחייבויות לספקים, ניתוח נפח קניות וכן הלאה.

 

מחסנים, לוגיסטיקה ומלאי

יכולות המלאי של SAP Business One מאפשרות למשתמשים לנהל את על הפריט או השירות שאותו הם מוכרים. כרטיס הפריט כולל נתונים כגון מספרים סידוריים, מספרי אצווה ומחירונים. המשתמשים יכולים גם להגדיר פריטים חלופיים, לבדוק את רמות המלאי, לבצע התאמות הגדלה או הקטנה של המלאי, להעריך מחדש את עלויות המלאי על-פי ערכי השוק הנוכחיים, לבצע ספירות מחזור וכן ליצור רשימות איסוף עבור הזמנות מכירה פתוחות.
המערכת מאפשרת גישה אל מידע מפורט על המוצרים הקיימים, לרבות מחירי קנייה ומכירה, כמויות, זמינות, מפרטי מוצרים ותמונות פריטים, הסכמים על מחירים מיוחדים, העברות בין מחסנים ותנועות מלאי.

ניהול ייצור

תוכנת ייצור הינה פתרון מושלם לתכנון וניהול הייצור של ארגונים יצרניים קטנים, בינוניים וגדולים. יישום הפתרון ממקסם את הצלחת העסק בשוק תחרותי שבו עלויות הייצור עשויות לקבוע את גורלו של המוצר ואת ההצלחה העסקיות של הארגון.
תוכנת ניהול הייצור פותחה בארץ בהתאם לאפיון הצרכים של התעשייה הישראלית. תוכנת הייצור של אקסיומה פועלת על בסיס מערכת SAP Business One, כהרחבה והשלמה של פונקציות דרושות לתכנון ולניהול הייצור.

מודול ייצור מורחב
ייצור מורחב הינו בסיס לכל פתרון ארגוני של מחשוב תהליכי ייצור. המודול מרחיב את בסיס הנתונים:

  • בשפע שדות נוספים בפריט וב עץ המוצר
  • מוסיף כלים להגדרות ולעריכת עצי מוצר
  • מעשיר את המערכת בתסריטים מובנים ובדוחות
  • כולל מנגנון לעבודה מול קבלני משנה
  • כולל מנגנן לניהול גרסאות של עצי מוצר

מודול הייצור התעשייתי תומך בסביבות ייצור שונות כגון:

  • חברה הנדסית
  • ייצור לפי הזמנה
  • ייצור פרויקטאלי
  • ייצור OEM
  • ייצור תהליכי (Process)
  • מפעלי הרכבה

כפתרון כולל המערכת מתאימה למפעלי ייצור קטנים, בינוניים וגדולים בהכילה את הדרוש לתכנון וניהול הייצור במפעל.
המודול משמש ביצירה של פקודות עבודה מסוגים שונים:

  • לפי הזמנת לקוח
  • לפי המלצות MRP
  • לפי הזמנות לתיקוניםתזמון פקודות לפי הזמנות לקוח, לפי פקודות עבודה, יחד עם זה הדיווחים על התקדמות עבודות מאפשרים למנהל לקבל זווית ראיה של 360 מעלות ושליטה מושלמת על תהליכי ייצור במפעל ומאפשרים תכנון מדויק של זמני ייצור ומעקב אחרי צבר של פקודות עבודה במפעל.לצורך תמיכה בתהליכי ייצור למלאי (MTS) קיימות במודול מספר פונקציות ייעודיות:
  • מסך תיעוד פקודות עבודה
  • קישור למודול
  • MRP שיוך של עץ המוצר וקישור לפקודת העבודה
  • מעקב אחר פקודות עבודה
  • המודול מאפשר גישה נוחה למספר דוחות שימושיים ישירות מטופס הגדרת פריט או מטופס הגדרת עץ מוצר
  • דו"ח מבנה מוצר
  • תמחור המוצר
  • דו"ח Where Used – היכן נמצא פריט בשימוש בעצי מוצר
  • דוח ביצוע עבודה
  • דוחות סטטיסטיים
  • דוחות תומכים בקבלת החלטות

יתרונות נוספים:

  • בקרה על המלאי במחסנים וברצפת הייצור
  • קישור דו כווני עם תוכנת MS Project לניהול לוח זמנים ומשאבים של פרויקטים
  • מיכה מלאה בהגדרת עצי מוצר רב שכבתיים
  • הגדרת פריט כפנטום למחצה (סמי פנטום) להתחשבות בתת מכלול בעת פיצוץ עץ המוצר ופירוקו למרכיביו
  • טיפול בעץ מוצר תוך שילוב חוקים לבקרת השינויים
  • תמיכה בהחלפה גורפת של רכיבים בעצי מוצר
  • צירוף קבצי תיעוד ומידע (שרטוטים, הוראות ביצוע, תמונות) לעץ המוצר.מודול ניתוב (Routing) ברצפת הייצור
    ניתוב (Routing) הינה מערכת המידע לתכנון וניהול תהליכים ברצפת הייצור. מודול התומך בצורה מלאה בהגדרה, תכנון ובקרה של תהליכי יצור. מאפשר להגדיר תהליכי ייצור כאוסף של פעולות במרכזי עבודה ותכנן של ניתוב חומרים ברצפת הייצור לפי לו"ז לביצוע המותאם לסוג המוצר. כולל מנגנון מובנה שמאפשר בניית תכניות עבודה, איסוף דיווחים מרצפת הייצור על ביצוע פעולות ושליטה בניפוק חומר גלם בזמן אמת. לכל שלב בתהליך היצור של מוצר ניתן להגדיר באלו תחנות עבודה, מחלקות ומכונות יעבור, זמני התקן לכל פעולה, זמני הכיול למכונה. דווחי הייצור בתחנות העבודה כוללים בקורת איכות, זמני ביצוע, כמויות. כ"א.
    בקרת היצור מאפשרת להגיע לשליטה בזמן אמת במידע כמו זמני ייצור, מצב חומרי גלם ברצפת ייצור ועלויות הייצור. הבקרה כוללת הצגת עומסים בתחנות בתהליכים עם אפשרות של הגדרת קיבולת סופית של אמצי ייצור. המודול תומך בתהליכי הרכבה, בקווי ייצור ובתהליכים פרויקטאליים תחנות דיווח מבוססות על רישיון In-Direct המהווה אמצעי פשוט ונח לתפעול.מודול ניהול קבלני משנה
    כאשר הייצור כולו או חלקו מבוצע אצל קבלני משנה, אופן ניהול הייצור משתנה. התקשרות עם קבלני משנה יכולה לעיתים לכלול רכש עצמי של הפריטים, העברתם לקבלן המשנה ותשלום רק עבור העבודה שביצע. לעיתים קבלן המשנה מבצע גם רכש של חלק מהפריטים וגם ייצור עבור הלקוח. ישנם גם מצבים שאותו מוצר מיצר גם בחברה וגם באמצעות קבלני משנה.
    המערכת מאפשרת לנהל את תהליכי הייצור ולעקוב אחרי מלאי אצל קבלני משנה ולבצע פעולת פיצוץ עץ המוצר גם לפי תעודה של קבלן משנה.המערכת מאפשרת:
  • להפיק הזמנת רכש עבודה מקבלן משנה כ-TURN KEY
  • להפיק הזמנות רכש עבודה לביצוע פעולות ייצור והעברת חומרים לקבלן המשנה
  • לנפק חומרים אוטומטית או ידנית למחסן קבלן המשנה בליווי
  • לנהל המלאי חומרים של הארגון אצל קבלני המשנה
  • לנהל מלאי פריטי לקוח אצל קבלן המשנה

ניהול מלאי חומרים ומוצרים מתבצע באופן אוטומטי. בעת רישום כניסת מוצרים שייוצרו אצל קבלן משנה למחסן. המערכת יוצרת אוטומטית דיווח ייצור.
הדיווח מבצע רישום כניסה למלאי של המוצרים שהתקבלו וגריעה מהמלאי שאצל קבלן משנה של החומרים המתאימים שסופקו לו. קביעת עלויות פריטים ביציאה מהמלאי.

שירות

SAP BUSINESS ONE מאפשרת למשתמשיה לספק שירותי תמיכה ללקוחותיה כולל הפעילויות הקשורות לאותם שירותים באמצעות רכיב השירות. באפשרותך לנטר את הקריאות הפתוחות ואת אלה שזמנן עבר באמצעות דוח גרפי דינמי. כאשר קריאה מגיעה לגבול של קריאה פתוחה או קריאה שזמנה עבר, התוכנה משמיעה אזעקה קולית.
כאשר מתקבלות קריאות שירות, סוכני שירות הלקוחות יכולים לחפש לקוחות לפי פריט או לפי מספר סידורי, באפשרותך לעקוב אחר סוגי הבעיות והקריאות ואחר המקורות שלהן.
בנוסף, ניתן לנהל את האינטראקציה בין נציגי השירות לבין הלקוחות, לתחזק מידע בנוגע לחוזי שירות, פריטים, מספרים סידוריים ותלונות ופניות מצד לקוחות.
מודול זה מאפשר לייעל את הפוטנציאל של מחלקות השירות והמכירה.

משאבי אנוש

מודול משאבי אנוש ב SAP Business One מאפשר הזנה ועדכון של מידע על עובדי החברה וכן הזנה ועדכון של מידע
כללי ואישי על העובד כגון, גיל, מצב משפחתי, מספר דרכון ומספר תעודת זהות, מספרי טלפון, וכתובת מקום מגורים ומקום עבודה.
בנוסף, ניהול מידע אודות השכלת העובד, היסטוריית תעסוקה, תוצאות של הערכות מקצועיות, וימי היעדרויות., ניתוח של עלויות ומשכורות של העובד.
הפקת דוחות שונים ורשימות עובדים שיוכלו לסייע לך לייעל את ניהול החברה.

ניהול הדרכה

ניהול תקציב

פתרון SAP Business One של אקסיומה מספק בקרה תקציבית עבור הכנסות והוצאות כאחד.
התקציב מנוהל כעץ נפרד מלוח החשבונות במבנה התקציב, בתקופות התקציב ובגרסאותיו.
הגדרת התקציב וניהולו באמצעות תצוגה ייעודית, ניתן לבנות תקציב מתקציב קודם.
התקציב מאפשר בקרה על שיריון רך, ביצוע בפועל ותשלום. הפתרון כולל דוחות בקרה וניתוח לרמות השונות של העץ התקציבי.

ניהול פרויקטים

ProjectManagement הנה מערכת משולבת לניהול פרוייקטים וכספים, המתוכננת במיוחד לצרכים הייחודיים של ארגונים המספקים שירותי ייעוץ, תוכנה ושירותים מקצועיים.
פתרון ניהול הפרוייקטים נותן מענה לכל שלבי העבודה בארגון – החל משלב התכנון, דרך איסוף הנתונים, אישור המידע ובקרה ועד לחיוב הלקוח וניתוחים כספיים.
אקסיומה נציגה של חברת מרינגו אשר פיתחה את מודול ניהול הפרויקטים, מיישמת ומטמיעה אותו כחלק מ SBO אצל לקוחותיה.

להלן יכולות חלקיות של המערכת:
תמחור עלויות וניהול הצעות
בשלב ההצעה לפרוייקט עתידי מתוכנן, המערכת מאפשרת תמחור עלויות מדויק בהתבסס על מאגר משאבים, עובדים, חומרים שונים והוצאות שונות.
ניתן להמיר פרוייקט מתוכנן בקלות להצעת מחיר, היכולה להיות מטופלת כהזדמנות מכירה כחלק מתהליכי ה-CRM בארגון.
תכנון פרוייקט במגוון גרסאות ותכנון בשלבים
במידה וההצעה מאושרת, ומתקבלת הזמנה ניתן לבחון את תכנון הפרוייקט. המערכת מאפשרת יצירה של מגוון גרסאות תכנון כגון – תכנון פרוייקט עתידי, תכנון ראשוני ותכנון נוכחי.
המערכת מאפשרת לפשט תהליכים על-ידי יצירת היררכית שלבי עבודה WBS – Work Based Structure. ישנה אפשרות להציג כל שלב ברזולוציות שונות של תכנון: כללי, חודשי, יומי ועוד.
תכנון Gantt גמיש למשאבים ושלבים
המערכת תומכת בתכנון פרויקטים תוך שימוש בתרשים GANTT. שינויים בתכנוני זמנים ומשאבים, ניתנים לעריכה בקלות ובמהירות על-ידי פונקצית 'Drag & Drop' .
לתרשים ה-Gantt של המערכת יש אפשרות להציג נתוני פעילות בפרוייקט הנתון. ניתן אף לצפות בעומס של כל עובד או כל קבוצת עובדים, המיוצגים בצבעים שונים בתרשים.

ניהול הרכש בפרויקט
המערכת כוללת כלים המאפשרים לייצא בקשות להצעות מחיר למגוון ספקים על סמך נתוני הפרויקט. לאחר קבלת תמחור מהספק ניתן להפיק הזמנת רכש לספק הנבחר.
ניהול כספים וחיובים מדויק כולל הוצאות העובד
על מנהל הפרויקט לאשר את דיווחי העובדים. מנהל הפרויקט מנתח את המידע וקובע על אילו שעות עבודה, חומרים והוצאות, יש לחייב את הלקוח. אשף כספים במערכת מסייע למנהל הפרוייקט ליצור חשבוניות המבוססות על קריטריונים שונים כגון תאריכי יעד, תקופת עבודה, השגת יעדים ועוד. מידע זה מועבר באופן ישיר למחלקת הכספים בארגון, לחיוב הלקוח, ולזיכוי העובד בגין הוצאות ששילם מכיסו.
העמסה פנים וחוץ ארגונית (בין חברתית)
בנוסף לחיובי לקוח סטנדרטים, המערכת מאפשרת העמסה פנים וחוץ ארגונית.
ניתן לחלק עלויות שירות או הוצאות נסיעה בין מספר מוקדים או ענפים בארגון או בחברות קשורות.
שליטה משופרת של משאבים ומימון
תיעוד הקשור לפרויקטים ולמשאבים הפעילים והמתוכננים לפרויקט, זמינים בכל עת.
המערכת מספקת דוחות מותאמים לדרישות הלקוח, כגון דוחות מעקב, ניתוחי איזון (breakeven analysis), עלויות פרויקט ועוד. הרשאות קבועות מראש, מבטיחות שכל משתמש יהיה חשוף רק למידע הרלוונטי אליו.
תיעוד מדויק של נתוני הפרויקט
לאחר שפרויקט יוצא לדרך, יכולים העובדים לתעד את זמני הפרויקט שלהם לפי שעה או על ידי הקלדת זמן ההתחלה וזמן הסיום. התעוד נגיש דרך המערכת או דרך ה WEB. תיעוד השעות הנו תהליך פשוט, והוא לוקח בחשבון דפוסי עבודה שונים, זמני עבודה שונים, ולוחות שנה עסקיים הכוללים את החגים של כל מדינה. התעוד מאפשר לבחור רק בפרוייקט עבורו יש לעובד הרשאה ולבחור גם בשלב הרלוונטי עליו הוא נדרש לדווח.

ממשקי B2B

אקסיומה מספקת מערכות Business to Business) B2B) לרשתות השונות מעל SAP Business One, עבור לקוחות וספקים כאחד. לאקסיומה פתרונות לרשתות המובילות בישראל Nipendo, Segment ו-StoreNext.
השימוש במערכות ממכן את קליטת ההזמנות, משלוח תעודות המשלוח והחשבוניות תוך שמירת אסמכתאות בין ספק ללקוח, צירוף PDF של המסמך המתאים למשלוח האלקטרוני בשילוב בקרה תהליכית וטכנולוגית.
כמו כן, צוותי הפיתוח של אקסיומה מאפיינים ומפתחים פתרונות B2B על פי דרישה עבור לקוחותינו בישראל ובחו"ל למיכון תהליכים ומסמכים נוספים כגון תביעות אחריות מיצרנים, ניהול עבודות חוץ במוסכים, עדכון כרטיסי עבודה, עדכון מחירים ומחירונים לפי קטלוג יצרנים/מפיצים ועוד.

שיבוץ משאבים

שיבוץ משאבים הינו add on המסייע בהקצאת משאבי הארגון לפעילויות השונות. מערכת השיבוץ מסונכרנת עם תהליכי הליבה של SBO ומספקת ראיה כולל לסהכ משאבי הארגון ולפיזור שלהם על פני הפעילויות. תהליך השיבוץ נעשה כחלק מתהליכי העבודה במערכת.
פתרון השיבוץ מסייע למשתמש לשפר את יעילות הארגון ולקצר את משך הזמן לקבלת תמונה מקיפה של חלוקת המשאבים. מטפל בקשיי הבקרה ובתעדוף המשאבים בהנהלה. הפתרון מבוסס על פלטפורמה גמישה המאפשרת גמישות מלאה והתאמה אישית לכל סוגי השיבוץ.
השילוב בין מערכת SAP Business One למודול השיבוץ מאפשר שימוש של תשתית הנתונים והתהליכים בארגון, למימוש ותפעול כל קריאות השירות ושיבוץ נדרש בין משאבים לאירועים. כמו כן, המערכת מאפשרת שיבוץ מספר משאבים כקבוצה בפעולה אחת, או טיפול יחידני:
לדוגמה:

  • שיבוץ צוותי התקנה וטכנאים לפי הזמנות
  • שיבוץ טיפול רכב במוסך לפי כרטיסי עבודה
  • שיבוץ מדריכים בקורסים
  • שיבוץ טיולים לפי זמינות מדריכים

בזכות גמישות של מודול השיבוץ ניתן להתאימה לכל אופי ופעילות.

ניהול רב חברתי

SAP Business One מאפשר לך לנהל את כל תהליכי הארגון, לרבות יכולות רב חברתיות כגון ניהול תהליכים בין חברתיים (Intercompany) ואיחוד דוחות כספיים.
עסקים רבים מנהלים את העסק שלהם במבנה של מספר חברות רווח והפסד. למרות שלכל חברה יש דוחות כספיים, מלאי ולוגיסטיקה משלה, לעיתים נדרשת להנהלה יכולות של ראיה רב חברתית לעסק כולו.
המודול הבין חברתי מאפשר לבצע טרנזקציות בין חברתיות אוטומטיות כמו גם להפיק דוחות מאוחדים.

דוגמאות לטרנזקציות בין חברתיות:

  • אלוקציה של הוצאות והכנסות בין החברות
  • ביצוע תשלום מריכזים לספקים ע"י המטה בשם החברות השונות
  • רפליקציה של master data כמו לקוחות, ספקים, פריטים ונתוני הנה"ח
  • העברה בין מחסנים

דוגמאות לדוחות מאוחדים:

  • דוחות מלאי מאוחדים
  • קונסולידציה פיננסית
  • מאזן לקוח בחלוקה לפי חברות
  • סה"כ מכירות לפי חברות

בינה עסקית BI

חברת אקסיומה פתרונות מידע משיקה חבילת BI Business intelligence ללקוחות קטנים ובינוניים מבוססת טכנולוגיית SAP BUSINESS OBJECTS החבילה המוצעת מיועדת לפתור בעיות ניהוליות נפוצות ביניהן:

  • קיום יותר מאמת אחת בארגון, כל מנהל מסתכל על נתון אחר.
  • ריבוי דוחות עד למצב בו "מרוב עצים לא רואים את יער".
  • בעיות ביצועים הנוצרות במערכות התפעוליות כתוצאה מהרצת דוחות "כבדים" על המערכות.
  • העדר גמישות בחיתוך ושליפת נתונים חכמים.
  • הצורך ב"המצאת הגלגל" באפיון ובניית דוחות ניהוליים.

עד היום, לקוחות בינוניים וקטנים שהיו מעוניינים בפתרון בינה עסקית – BI, נדרשו להשקיע זמן יקר באפיון ותכנון המערכת. חברת אקסיומה אשר הינה החברה היחידה בארץ המיישמת הן את מערכת ה- ERP – SAP Business One
והן את פלטפורמת ה – BI – SAP Business Objects.
אקסיומה זיהתה את הצורך לקצר את זמני הטמעת ה – BI אצל לקוחות אלו ופיתחה חבילת BI גנרית ומוכנה מראש אשר ניתנת להוספה ושימוש מעל כל יישום של מערכת SAP BUSINESS ONE או כל מערכת מידע אחרת.
חבילת ה – BI BUSINESS INTELLIGENCE המוצעת ע"י אקסיומה כוללת 4 מודולים מוכנים בתחומי מכירות, שירות, כספים ולוגיסטיקה. כל מודול מבוסס על מספר קוביות גנריות השואבות את הנתונים בצורה מרוכזת ממערכת הSAP. הקוביות מאפשרות ללקוחות לנתח את המידע המוצג להם בכל אחד מהמודולים בחתכים שונים ולבצע תחקור עומק מהרמה הסיכומית ועד הרמה המפורטת ביותר.