CRM – SAP Hybris Cloud for Customer

אקסיומה מציעה פתרון CRM מלא ב"ענן" ובמובייל המבוסס על פלטפורמת ה SAP Hybris Cloud for Customer החדשנית מבית SAP:
  • ממשק משתמש קל ופשוט
  • ניהול תהליכי שיווק, מכירות ושירות אפקטיביים המבוססים על Best practice
  • יכולות שיתוף ידע מתקדמות, כולל אינטגרציה מובנית עם Social Media
  • אפשרות לעבוד באופן מלא עם טלפונים חכמים ו- IPAD
  • יכולות ניתוח מתקדמות מובנות -Analysis
  • אינטגרטיביות פנימית וחיצונית עם:SAP Business Suite, Outlook, Calendar, email, SBO
  • פתרון מאובטח המבוסס על פלטפורמת SAP HANA
  • ממשקים עם מרכזיות Call Centers – CTI

שירותים ומוצרים

מערכת SAP Hybris Cloud for Customer תספק לך ערך עסקי ב-4 תחומי ליבה מרכזיים:

תכנון וניהול מכירות

  • SAP Hybris Cloud for Customer– מאפשר לתכנן ולתמוך בתהליכי מכירה פרו אקטיביים, החל ביצירת 'לידים', המרה אוטומטית להזדמנויות, ניהול pipeline, התמקדות בלקוח ובפוטנציאל העסקי, תמונת 360, לצורך עבודה יעילה של צוות השיווק והמכירות.
  • SAP Hybris Cloud for Customer- מספק אינטגרציה של כל תוצרי תהליך המכירה (היסטוריית הזמנות, חשבוניות, חוזים, הצעות מחיר, קריאות שירות, סיכומי פגישות, ועוד).
  • SAP Hybris Cloud for Customer- מספק מערך רחב של dashboards, דו"חות וכלי ניתוח עבור אנשי מכירות ומנהלים בארגון, במטרה לבדוק ביצועים ולסייע למקבלי החלטות לדעת במה להתמקד בכל עת להשגת יעדי המכירות.

שיווק

  • SAP Hybris Cloud for Customer- תומך בקמפיינים של שיווק ישיר, מבצעים ופרויקטים שיווקיים ומעניק לארגון יכולות לאפיין וללכוד 'לידים', נתוני לקוחות פוטנציאליים ולקוחות פעילים, לייצר לעקוב ולנתח אחר קמפיינים באתרי אינטרנט, רשתות חברתיות ודיוור ישיר.
  • SAP Hybris Cloud for Customer-  כולל כלים לניתוח נתוני שיווק ולקוחות, התאמת מוצרים ושירותים כמענה לצרכים ותחומי עניין של לקוחות וזיהוי הזדמנויות למכירה צולבת (cross-selling) מכירה משלימה (Up-selling) ויצירת חבילות שיווקיות (Bundling).

שירות

  • SAP Hybris Cloud for Service– מספק כלים לתיעוד בקשות של לקוחות, שיחות (מוקדי תמיכה / מוקדי שירות), קביעת פגישות, הקצאת בקשות שירות של לקוחות, עבודה בהתאם להסכם SLA, ניהול תהליך שירות פרואקטיבי מקצה לקצה ,כולל אסקלציה אוטומטית. ניתן  לפתוח קריאות דרך הרשתות החברתיות ובשירות עצמי באמצעות פורטל, כדי לשפר את יעילות השירות  והתמיכה בלקוחות.
  • SAP Hybris Cloud for Service- מספק פתרון מהיר ואפקטיבי של בעיות הלקוח באמצעות גישה מיידית לכל המידע הרלוונטי לגבי הלקוח, לרבות מידע ונתונים ארגוניים ממקורות חיצוניים ומרשתות חברתיות facebook, Twitter & LinkedIn.
  • SAP Hybris Cloud for Service- מאפשר הצפת נתונים כמו עסקאות עבר, פרטים על פעילות עם הלקוח ויכולת לנצל את הנתונים הללו להפיק מהם עסקאות שיכולות לסייע להפוך את יחידת השירות למרכז רווח אפקטיבי. אפשר גם להגדיר חבילות של מוצרים ושירותים שיניבו הכנסות מידיות משירותים, ובכך יגדילו את תרומתם של השירותים לשורה התחתונה.


מכירה חברתית

  • SAP Hybris Cloud for Sales- מספק כלים לחיפוש וקישור של לקוחות פוטנציאליים, שותפים ולקוחות נוספים באמצעות רשתות חברתיות, Twitter) & LinkedIn (facebook, וליצור שיחות ותהליכים מקוונים אוטומטיים.
  • SAP Hybris Cloud for Sales – מאפשר להתעדכן בחדשות החמות ביותר של הלקוחות שלך ולמנף את הכוח הטמון בבינה עסקית בשילוב חיזוי אנליטי במטרה לייצר מאלו הזדמנויות מכירה.
  • SAP Hybris Cloud for Sales- מאפשר לאתר מי מבין אנשי הקשר הנוכחיים, על סמך קשרים אישיים ועסקאות עבר, הינם 'שחקנים מרכזיים' שיכולים להשפיע על מקבלי ההחלטות אצל הלקוח הפוטנציאלי ולסייע במעגלי המכירה. ניתן  לשתף אותם באופן פעיל בתהליך המכירה כ- Top influencers \ Key opinion leader ובכך להגדיל את הסיכוי להצלחה.