משרדי עורכי דין

הלחץ המופעל כיום על משרדי עורכי דין הולך וגדל ונוצר הצורך בתוכנה לניהול מסמכים ותוכן העסקי.
מיזוגים, תביעות רשלנות מקצועית ופיזור הגיאוגרפי של עורכי הדין במשרד ומחוצה לו הנם חלק מהגורמים היוצרים לחצים.
השימוש בדואר אלקטרוני גדל במהירות כה רבה, שנוצרות בעייתיות בניסיון לתאם בין הודעות דואר אלקטרוני, צרופות ומסמכים רלוונטיים נוספים. עורכי הדין של החברה הפירמה, או המחלקה המשפטית, מביעים חשש מתמיד מהמחסור ביכולת מעקב אחר ניהול ספרים, מדיניות שימור המיילים או מסמכים רגישים.
הלקוחות מצפים לשירות טוב יותר מבעבר, נגישות רבה יותר לצוות עורכי הדין והורדת מחירים. עם כל זאת, קיים לחץ על ההנהלה להניב יותר ויותר רווחים.
משרדים שאינם עומדים בתחרות, בכך שאינם מספקים זמן תגובה מהיר ללקוחותיהם, פעילויות אפקטיביות, ומתן תמיכה לתפוקת העבודה של עורך הדין המטפל בלקוח, מוצאים את עצמם בעמדת נחיתות, העלולה לעלות להם במחיר איבוד לקוחות, איבוד עורכי הדין העובדים עבורם וירידה ברווחים.
הודות להיותה תוכנה העובדת כפי שעורכי הדין עובדים ולא להיפך, iManage הוא הפתרון המוביל בעולם לניהול מסמכים וידע במשרדי עורכי דין.
פתרון זה מספק למשרדי עורכי דין דרך קלה ופשוטה לניהול מידע בין גורמים מבוזרים.
הפתרון של iManage מעלה את רמת האבטחה ובמקביל מספק לשותפים ראות מלאה לתוך כל ענייני לקוחותיהם.
תוכנת ה- iManage, מסייעת למשרדי עורכי הדין, לשנות את צורת עבודתם, לשפר את דרכי התקשרותם, ולהעביר ידע קריטי בתוך ומחוץ למשרדם.
iManage מספק לעורכי הדין פתרון שעובד בצורה שהם עובדים וחושבים, ולא להפך.