בעידן של כלכלה דיגיטלית, פתרון ה- SAP Hybris Cloud for Customer מציע יתרון תחרותי מובהק לארגונים.
פתרון ה-CRM בענן מבית SAP, מאפשר להעריך בצורה נכונה וקלה יותר את הצרכים העסקיים ואת הזדמנויות המכירה הפוטנציאליות הקיימות בשוק ומשמש ככלי מכירה מהפכני לניהול יעיל ופשוט יותר של תהליכי מכירה, שיווק ושירות בארגונים.

במאמר הבא, נבחן מהן ארבעת התועלות העסקיות של פתרון ה-SAP Hybris Cloud for Customer וכיצד הוא יכול לסייע בשיפור וייעול תהליכי מכירה, שיווק ושירות בארגונים.

Customer Engagement- לתקשר עם לקוחותיך בזמן הנכון ובערוץ הנכון
פתרונות CRM מהדור החדש, כדוגמת-SAP Hybris Cloud for Customer , מבוססים בדר"כ על מודלים של Omni channel – רב ערוציות, המאפשרים לתקשר עם לקוחותינו במגוון ערוצים דיגיטליים,
כגון: רשתות חברתית- Facebook , Linkedin, Tweeter , פורטל, SMS, טלפון, email ועוד.
בין אם לקוחותיך הם אנשים פרטיים B2C או חברות B2B, המורכבים גם הם מאנשי קשר ומקבליי החלטות, שהם אנשים פרטיים, עליך להגיע לכל אחד בזמן ובערוץ ה'נכון' לו. ניתן כיום לבנות פרופיל לכל אחד מאנשי הקשר המבוסס על היסטוריית ההצלחות התקשורתיות עמו, לקשור בין ערוצי תקשורת שונים ולייצר תבנית מומלצת להתקשרות עם הלקוח – Omni channel.
לדוג': התבנית המומלצת להתקשרות אוטומטית עם פלונית היא: בין השעות: 9:00 – 8:00 באמצעות שיחת טלפון ,
בין 13:00 – 9:00 באמצעות מיילים, בין 14:00 – 13:00 ב-SMS ובין 23:00 -19:00 באמצעות פוסטים ב- Facebook.
כך למעשה באפשרותך להשקיע את המשאבים הקיימים בצורה אפקטיבית, תוך מקסום הסיכוי להשיג את תשומת ליבם
של לקוחותיך, לנהל 'מסעות לקוח' אפקטיביים יותר ולהשיג שיפור משמעותי בקשר עם לקוחותיך.

להגדיל את כמות הלידים והזדמנויות המכירה בארגונך= הגדלת הכנסות
לאחר שהוגדר שוק המטרה (סגמנטציה) והוחלט מיהו קהל היעד, ניתן להקים בקלות קמפיינים דיגיטליים מתוזמנים במייל\SMS, ולבנות את המסר הנכון לקהל הנכון לצורך שיווק ממוקד.

מרגע עליית הקמפיין, SAP Hybris Cloud for Customer מאפשר לקצור ולקלוט לידים באופן סימולטני ממגוון ערוצים, למשל: 'דפי נחיתה' מאתר הארגון או אתרים אחרים, פוסטים שהתקבלו ברשתות החברתיות, מרכזיה טלפונית וגיליונות אקסל שונים.
האפשרות לקלוט בתהליך אוטומטי לידים ממספר מקורות גדול יותר ביחס למצב הנוכחי, יגדיל באופן ישיר את ה pipeline – צבר הזדמנויות המכירה בארגונך.
חלק מהזדמנויות המכירה יסתיימו בהצלחה, על פי יחס המרה (CR) ויחס זכייה (WR) בכל ענף, שגם אותם ניתן לשפר,
ועל כן התוצאה הסופית הינה הגדלת מחזור המכירות – הכנסות.
לדוג': אם השתמשנו עד היום בשלושה ערוצים והרחבנו לארבעה ערוצים, בהנחת לינאריות והתעלמות מגורמים אחרים (לצורך הדוג') הגדלנו את משפך הלידים ← מחזור המכירות ב- 33% !

לקבל תמונת מצב עדכנית וכוללת ב'זמן אמת' – 360° על מגוון לקוחותיך
לנהל בסיס נתונים אחד (DB) של כלל לקוחותיך-הקיימים והפוטנציאלים, לצד אופציות פילוח מתקדמות, הטמעת פעולות שיווק, מכירה ושירות דיגיטליים ואינטגרציה מובנית עם המערכת הפיננסית בארגון, המאפשרת לך לראות תמונה כוללת של לקוחותיך, בכל רגע נתון ומסייעת לך ולארגונך לקבל את ההחלטות הנכונות בזמן הנכון.
תמונה מלאה ועדכנית מתאפשרת, בין השאר, באמצעות קליטת שיחות הטלפון, פניות וכל המידע המנוהל במרכזיה הטלפונית (CTI) אודות הלקוחות.

לנהל תהליכי שיווק, מכירות ושירות יעילים וממוקדים יותר עבור ארגונך
SAP Hybris Cloud for Customer מאפשר לך לבנות ולנהל בצורה אינטגרלית:
– תכנית יעדים אינטראקטיבית וגמישה, מרמת הארגון ועד רמת איש השירות או המכירות
– תחזית מכירות המבוססת על כלל תהליכי המכירה בארגון
– למעלה מ- 200 דו"חות מובנים, הניתנים להתאמה ושינוי באמצעות 'מחולל' פשוט
– עשרות רבות של לוחות מכוונים (Dashboards) ויזואליים, אותם ניתן לשנות ולהתאים בקלות, המבוססים על מדדים רלוונטיים לארגון שלך, המאפשרים יכולות ניתוח ואנליזה מתקדמות

לסיכומו של עניין, SAP Hybris Cloud for Customer אשר נבנה במקור כאפליקציה דיגיטלית לטלפון הנייד (אנדרואיד/IOS) או למחשב, כפתרון ב'ענן', מאפשר לך לראות תמונת מצב עדכנית, לקבל החלטות ברמה התפעולית (עבור אנשי שירות/מכירות) וברמה האסטרטגית (עבור מנהלים) ולהתמקד בתהליכים הנכונים שיסיעו לך להגיע ליעדים ולמטרות שנקבעו בארגונך.

עופר פלאוט
עופר פלאוט- סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת אקסיומה פתרונות מידע,
שותפה עסקית של חברת SAP ומטמיעה את פתרון SAP Hybris Cloud for Customer.

רוצים למכור יותר? הירשמו עכשיו לשולחן עגול
בנושא: ניהול מערך השיווק והמכירות בארגון
באמצעות SAP Hybris Cloud for Customer

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!